ابلاغیه وزارت صمت در مورد صنعتگران فعال در طرح درج قیمت تولیدکننده

0
فروشگاه
فروشگاه

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در ابلاغیه‌ای به سازمان‌های استانی اعلام کرد: واحد‌های فعال در طرح درج قیمت تولید کننده باید در اولویت دریافت خدمات از بخش‌های مختلف وزارت صمت (به ویژه سازمان‌های استانی) قرار گیرند.

به گزارش نبض صنعت، در ابلاغیه مهدی نیازی آمده است: با توجه به اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده در سراسر کشور و اهمیت این فعالیت در ساماندهی نظام توزیع و کاهش قیمت مصرف کننده و با توجه به تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحد‌های فعال در این طرح می‌بایست در اولویت دریافت خدمات از بخش‌های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت (به ویژه سازمان‌های استانی) قرار گیرند.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرده است: سازمان‌های صمت استانی علاوه بر جلب مشارکت فعالانه همه واحد‌های مشمول طرح در چارچوب زمان‌بندی و برنامه‌های ابلاغی باید به اولویت دهی در ارائه خدمات مرتبط با حوزه ماموریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت به واحد‌های فعال در این طرح، به ویژه معرفی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اقدام کنند.

گفتنی است، سبد طرح‌های مدیریت بازار یکی از موضوعاتی است که در دوره جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در آن ۱۶ طرح تعریف شده که درج قیمت تأمین‌کننده یکی از این طرح‌هاست و اجرای آن از ۲۷ آذر آغاز شده است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید