پیش بینی بارش باران و برف در ۱۴ استان

0
سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد شدید طی امروز تا چهارشنبه در ۱۴ استان از جمله تهران و کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر،‌اردبیل، آذربایجان شرقی،‌ زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی،‌ در مناطق سردسیر بارش برف، در مناطق مستعد گردوخاک و در نوار شمالی کشور کاهش دما پیش بینی شده است.

فردا یکشنبه در خراسان شمالی،‌ ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده روی می‌دهد. دوشنبه در برخی مناطق غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های مرکزی زاگرس، سه‌شنبه در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، مناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش دما روی می‌دهد. همچنین امروز در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود. دریای خزر نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه مواج است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید