ارتقاء شبکه نمایندگی رسمی هیوندای در ایران

0
نماینده رسمی شرکت هیوندای در ایران به منظور ارتقاء سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی های خود اقدام به برگزاری آزمون های فنی می کند.

به گزارش نبض صنعت، شرکت KTL  که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش  محصولات هیوندای کره جنوبی در ایران است به منظور ارزیابی و ارتقا شبکه کارشناسان فنی خود آزمون تعیین سطح کارشناسان فنی و پذیرشگران شبکه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش،  این آزمون با استانداردهای شرکت هیوندا و به منظور ارتقا و ارزیابی سطح فنی پرسنل در سه سطح  کارشناس، متخصص و استاد در بیستم آبان سال جاری  و با حضور 400 شرکت کننده از 64 نمایندگی مجاز در مجموع ورزشی کرمان خودرو برگزار خواهد شد.

این آزمون در این مرحله به منظور سنجش وضعیت دانش و مهارت پرسنل نمایندگی ها شامل پذیرشگران، کارشناسان فنی و تکنسین ها  برگزار می شود که شامل سوالات تشریحی و تستی  به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه های فنی برای تکنسین ها و حوزه های ارتباط  با مشتری و پذیرش خودررو برای مشاوران سرویس (پذیرشگران) است.

در صورت موفقیت در این مرحله در مرحله بعدی آزمون متخصص  برگزار شده و در صورت عدم موفقیت آزمون کارشناس تکرار می شود.

پس از موفقیت در آزمون متخصص، در نهایت آزمون استاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید