قیمت بلیت رفت و برگشت جام جهانی قطر ۱۳ میلیون تومان اعلام شد

0
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» جزئیات پروازهای این شرکت در ایام جام جهانی قطر و قیمت بلیت‌های این پروازها را اعلام کرد.

به گزارش نبض صنعت، شمس الدین فرزادی پور، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، جزئیات پروازهای این شرکت در ایام جام جهانی قطر را اعلام کرد و گفت: براساس وضعیت موجود قیمت رفت و برگشت هر صندلی 13 میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: 42 پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت 250 و 190 نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و 20 پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش این تعداد وجود دارد که براساس شرایط مقصد و فرآیند تهیه بلیط انجام می‌شود.

فرزادی‌پور بازه زمانی آغاز پروازها را تشریح کرد و گفت: عموما با آغاز بازی‌ها پروازها نیز آغاز می‌شود. عمدتا این نوع پروازها و سفرها باید به صورت تور تهیه شود، چراکه افرادی که اقدام به تماشای بازی‌ها می‌کنند، می‌بایست حتما کارت ویژه مسابقات را به همراه داشته باشند و همه خدماتی که ارائه می‌شود در قالب این کارت خواهد بود.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد:‌ در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبب وجود ویروس کرونا فعلا محدودیتی اعلام نشده است و این امر بستگی به زمان شروع مسابقات دارد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید