احتمال افزایش قیمت روغن موتور

0
روغن موتور
مدیرعامل اتحادیه سراسری شركت‌های تعاونی لاستیك، روغن و فیلتر از احتمال افزایش قیمت روغن موتور خبر داد و گفت: روغن‌موتور طبق روال گذشته در حال توزیع است.

به گزارش نبض صنعت، محمدرضا آل سارا با تكذیب خبر توقف عرضه روغن‌موتور در بازار اظهار كرد: تا جایی كه اطلاع دارم روغن‌موتور طبق روال گذشته در حال توزیع است.

وی افزود: باتوجه‌به تغییر قیمت مواد اولیه در بازارهای جهانی، حدس و گمان‌هایی نسبت به افزایش قیمت روغن‌موتور زده می‌شود؛ اما آنچه كه مسلم است تا به این لحظه هیچ افزایش قیمتی دراین‌خصوص به اتحادیه اعلام نشده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری شركت‌های تعاونی لاستیك، روغن و فیلتر خاطرنشان كرد: شركت‌های تولیدكننده مطرح روغن‌موتور در كشور، نماینده‌های خود را در اتحادیه ما متمركز كردند و تولیدات خود را مستقیماً و بدون واسطه از طریق نمایندگی به واحدهای صنفی دارای پروانه توزیع می‌كنند و این موضوع كاملاً محسوس و قابل‌مشاهده است.

وی با تأكید بر اینكه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در روغن‌موتور اعمال نشده است، گفت: در حال حاضر توزیع روغن‌موتور در بازار متوقف نشده و شركت‌های تولیدی نیز روغن‌موتور را از طریق اعضای اتحادیه به‌سرعت به دست مصرف‌كنندگان می‌رسانند.

آل سارا تصریح كرد: تا به این لحظه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در مورد روغن‌موتور اتفاق نیفتاده البته ممكن است تغییرات جزئی در قیمت ایجاد شود اما در حدی نخواهد بود كه باعث نگرانی مصرف‌كنندگان شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید