مشکل صادرات مرغ به افغانستان و عراق حل شد

0
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هیچ مشکلی در صادرات مرغ وجود ندارد و مشکلات صادرات به افغانستان و عراق نیز برطرف شده است، گفت: ۵ هزار میلیارد تومان از هفته گذشته برای این موضوع اختصاص دادیم و با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش نبض صنعت، سیدجواد ساداتی‌نژاد در خصوص برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای اجرای مکانیزاسیون تولید در کشاورزی اظهار کرد: قبول داریم که کمی این موضوع به تعویق افتاد، اما با جدیت به‌دنبال اجرای آن هستیم.

وی اضافه کرد: 5 هزار میلیارد تومان از هفته گذشته برای این موضوع اختصاص دادیم و با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم سنددار شدن اراضی کشاورزی نیز گفت: معتقدم اراضی کشاورزی باید سنددار شوند، چون سند هویت کشاورز است.

ساداتی‌نژاد تأکید کرد: به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان دستور دادم هرچه سریعتر نسبت به سنددار شدن اراضی کشاورزی سرعت ببخشد و نتیجه را به وزارت‌خانه گزارش کند.

وی درباره مشکلات تولیدکنندگان مرغ برای صادرات مرغ تصریح کرد: هیچ مشکلی در صادرات مرغ وجود ندارد و مشکلات صادرات به افغانستان و عراق نیز برطرف شده است.

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم توجه به گردشگری کشاورزی در استان گلستان بیان کرد: این موضوع نه‌تنها در گلستان بلکه در تمام استان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید : آزادسازی صادرات مرغ با عوارض صفر

ساداتی‌نژاد گفت: به‌زودی جشنواره تولید محصولات کشاورزی را در قالب یک تقویم مشخص اجرایی خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: هر استان در هر فصل جذابیت‌هایی را در عرصه تولید محصولات کشاورزی دارد که این جشنواره‌ها می‌تواند گردشگران را به استان‌ها بکشاند و این صنعت گردشگری به صنعت کشاورزی کمک کند تا شاهد افزایش قدرت مالی کشاورزان باشیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید