در آستانه روز مادر؛ دلالان گل دست به کار شدند

0
قیمت گل
رئیس اتحادیه فروشندگان گل‌ و گیاه، قیمت یك شاخه گل رز را ۵۰ هزار تومان اعلام كرد و گفت: ما امسال به دلیل افزایش قیمت‌ها از مردم تقاضا كردیم كه به‌ جای دسته‌گل، یك شاخه گل به همسر خود هدیه دهند.

به گزارش نبض صنعت، اكبر شاهرخی اظهار كرد: با افزایش قیمت دلار متأسفانه قاچاق گل هم صورت می‌گیرد.

وی در مورد افزایش قیمت گل گفت: ما هرساله افزایش قیمت گل را در روز مادر و هفته زن داریم و البته ممكن است امسال این افزایش قیمت كمی بیشتر از سال‌های قبل باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل‌وگیاه متذكر شد: ما گلدان‌های ریشه‌ای بسیار زیبا داریم كه با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و فقط قیمت گل شاخه‌ای كمی افزایش پیدا كرده است ضمن اینكه قیمت گل بعد از هفته زن مجدداً كاهش پیدا می‌كند.

شاهرخی قیمت یك شاخه گل رز را ۵۰ هزار تومان اعلام كرد و گفت: ما امسال به دلیل افزایش قیمت‌ها از مردم تقاضا كردیم كه به‌ جای دسته‌گل، یك شاخه گل به همسر خود هدیه دهند.

این مقام مسئول، قیمت تاج گل را یك میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام كرد و افزود: اگر مغازه‌های دارای جواز، گل را گران بفروشند جریمه می‌شوند و پول اضافی به مشتری پس داده می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل‌وگیاه در رابطه‌ با مغازه‌های گل‌فروشی در نقاط بالای شهر كه گل را با قیمت بسیار بالا و گران می‌فروشند، اظهار كرد: وقتی در مغازه‌ای در جردن ۱۰۰ میلیون تومان اجاره می‌دهد طبیعتاً گل را با قیمت بالاتری عرضه می‌كند.

شاهرخی از ركورد بازار گل در كشور گفت و افزود: متأسفانه دلالان رز‌ها را دپو كردند تا كمبود ایجاد كنند و قیمت گل را بالا ببرند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید