بهبود هوای تهران با وزش باد در شنبه

0
کارشناس سازمان هواشناسی با پیش بینی وضعیت جوی تهران گفت: برای سه روز آینده غبار محلی پیش بینی می شود که فردا با وزش باد، کیفیت هوای تهران بهبود خواهد یافت.

به گزارش نبض صنعت، امین حسین نقشینه با بیان اینکه امروز در اکثر نقاط کشور شاهد باراش باران خواهیم بود، اظهار داشت: بارش ها برای جنوب کشور همراه با رعدوبرق و در مناطق شمالی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا نیز بارش باران در نواحی جنوبی کشور تداوم خواهد داشت، افزود: در جنوب آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه نیز بارش باران پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی با تاکید بر اینکه از فردا شب و با شمالی شدن جریانات بارش ها در نواحی دریای خزر آغاز خواهد شد، افزود: در روز یکشنبه علاوه بر بارش باران در نواحی شمالی کشور برای اردبیل و سواحل خزر کاهش دما پیش بینی می شود.

نقشینه با تاکید بر اینکه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز برای روز یکشنبه بارش برف پیش بینی می شود، تصریح کرد: در روز دوشنبه نیز بارش ها در نواحی شمالی تداوم خواهد داشت و برای نواحی شمال شرق کشور کاهش دما پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب کشور در این مناطق بارش اغاز خوهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه در روز سه شنبه به غیر از شمال غرب و جنوب شرق کشور در سایر مناطق بارش باران و برف خواهیم داشت، اعلام کرد: برای دو روز آینده تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای خزر را مواج و متلاطم پیش بینی کرده ایم.

وی با پیش بینی وضعیت جوی  تهران گفت: برای سه روز آینده غبار محلی پیش بینی می شود که فردا با وزش باد، کیفیت هوای تهران بهبود خواهد یافت.

نقشینه بیشینه هوای تهران را 8 و کمینه دما را 2 درجه بالای صفر اعلام کرد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید