محصول جدید «خودروسازان بم» اردیبهشت وارد بازار می شود

0
BAC X3 محصول جدید خودروسازان بم
مدیرعامل خودروسازان بم گفت: خودروی BAC X3 محصول جدید خودروسازان بم در بهمن تولید و اردیبهشت ماه به بازار عرضه می شود.

به گزارش نبض صنعت، آیدین خوردوستان با اشاره به تولید و عرضه محصول جدید این مجموعه اظهار کرد: این محصول جدید خودرو X3 پرو است که در بهمن ماه تولید آزمایشی آن شروع می شود و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تولید انبوه این خودرو از ابتدای سال ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.

وی درباره این محصول اضافه کرد: X3 یک کراس اوور کامپکت به حساب می ‌آید و باتوجه به میزان تقاضا در این سگمنت می تواند طرفداران بسیاری داشته باشد.  X3 پرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT  و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

BAC X3 محصول جدید خودروسازان بم

بنا بر این گزارش، BAC X3  خودرویی کم مصرف، دارای استارت دکمه ای و ورود بدون کلید به خودرو ، سیستم مالتی مدیا ۸ اینچ ، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند شامل مجموعه ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC خواهد بود.

بر اساس تصاویر منتشر شده از خودرو به نظر می رسد، برند میپل زیر مجموعه جیلی و این خودرو در اصل محصول  X3 pro  جیلی است و در بازار ایران و چین رقیبی برای جک S3 و ام وی ام X22 پرو به حساب می‌آید.

BAC X3 محصول جدید خودروسازان بم

به گفته مدیرعامل خودروسازان بم این خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان برای اولین بار در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت و در اردیبهشت ماه به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید