رئیس جمهور قانون ساماندهی خودروهای فرسوده را ابلاغ کرد

0
خودروی فرسوده
رئیس جمهور «قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولت‌های ساحلی خزر» را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد، همچنین «قانون اصلاح ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو» برای اجرا به وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

به گزارش نبض صنعت، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولت‌های ساحلی خزر» را که در جلسه علنی روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۱ به تایید شورای نگهبان رسیده است، برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.

با توجه به اصل ۱۲۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اجرای مفاد موافقتنامه منوط به انجام تشریفات مندرج در ماده ۱۳ موافقتنامه یاد شده است.

همچنین رئیس جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون اصلاح ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو» را که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ ۹ آذر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۱ به تایید شورای نگهبان رسیده است، برای اجرا به وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید