پنجشنبه‌ها تعطیل رسمی می شود؟

0
مدیركل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و باید مصوبه مجلس را هم بگیرد.

به گزارش نبض صنعت، مصطفی فاطمی با بیان اینكه تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و باید مصوبه مجلس را هم بگیرد، اظهار داشت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دلیل ایجاد كردن یك جهش در حوزه گردشگری كشور از موافقان این طرح است.

وی با بیان اینكه تعداد تعطیلات ما به نسبت سایر كشورها كمتر بوده و مدیریت نشده است افزود: در كنار اعمال تعطیلی پنجشنبه‌ها در كل كشور كه امیدواریم به زودی محقق شود ساماندهی بحث تعطیلات كشور نیز در دستور كار وزارتخانه قرار گرفته و به این منظور طرحی را هم آماده كردیم.

مدیركل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: ما برنامه ریزی خاصی را برای تعطیلات كلی به دولت ارائه خواهیم كرد چراكه تعطیلی در كشور ما وجود دارد اما مدیریت نشده است و یك خانواده نمی‌تواند به راحتی برنامه ریزی كند.

وی افزود: به تعویق افتادن امتحانات مدارس به خاطر مباحث آنی مانند آلودگی هوا و یك موضوع مدیریت نشده است درحالی كه اگر بتوانیم تعطیلات زمستانی را مدیریت و كنترل كنیم خیلی از مشكلات پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید