بودجه 1401/حقوق دولتی معادن افزایش یافت

0
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی حوزه صنعت و معدن لایحه بودجه ۱۴۰۱ از رشد حقوق دولتی معادن در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، روح اله عباس پور در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز، بودجه حوزه صنعت و معدن در سال 1401 با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بهره مالکانه و حقوق دولتی معادن در بودجه سال 1400 حدود 10 هزار میلیارد تومان بود که این عدد در لایحه بودجه سال 1401 به 40 هزار میلیارد تومان رسیده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: به زعم اعضای کمیسیون صنایع و معادن حقوق دولتی معادن برای ایجاد زیرساخت در شهرستان‌هایی که معادن در آن‌ها مستقر هستند، استفاده نمی‌شود بنابراین باید سازوکار مناسبی برای استفاده از این اعتبارات در شهرستان های مذکور به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: دیگر دستورکار امروز کمیسیون، انتخاب 3 نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور بود که براساس رای اعضا، سید محسن دهنوی، مهدی عسگری و سیدعلی موسوی انتخاب شدند

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید