تصمیم‌گیران حوزه خودرو باید هزینه بپردازند نه مردم

0
خط تولید سایپا
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به بررسی موضوع عرضه خودرو در بورس، گفت: مردم تا چه زمانی باید تاوان خودروهایی که هرچه جلوتر می‌رویم نسبت به گذشته از کیفیتش کاسته و بر قیمتش افزوده می‌شود را بپردازند؟

به گزارش نبض صنعت، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: طی ماه‌های گذشته خودرو در بورس عرضه شده است اما شورای رقابت دوباره به این موضوع ورود کرده و مصوبه‌ای مبنی بر تداوم قرعه‌کشی خودرو داشته است.

وی با بیان اینکه از یک سو باید به این پرسش‌ها که کدام یک از روش‌های عرضه خودرو مناسب است و اینکه چرا هر روز یک تصمیم در این حوزه اخذ می‌شود، پاسخ داده شود، افزود: مردم چرا باید تاوان تصمیمات متناقض را تحمل کنند؟ مردم تا چه زمانی باید تاوان خودروهایی که هرچه جلوتر می‌رویم نسبت به گذشته از کیفیت آن کاسته و بر قیمتشان افزوده می‌شود را بپردازند؟ سهامداران شرکت‌های خودروسازی چرا باید تاوان تصمیمات را بپردازند؟ اگر مسئولان تصمیمی می‌گیرند خود باید هزینه آن را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اختلاف خودروسازان و شورای رقابت وارد فاز حقوقی شد

حاجی بابایی با بیان اینکه به نظر می‌رسد پاسخ مناسبی برای وضعیت خودرو که همه را مجاب کند، وجود ندارد، تصریح کرد: در جلسه اخیر کمیسیون برنامه و بودجه نظرات رئیس سازمان بورس، نمایندگان مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و اعضای کمیسیون شنیده شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه بی‌تدبیری و نابسامانی در وضعیت خودرو وجود دارد، ادامه داد: مردم به نوعی با عرضه خودروهایی که کیفیت لازم را ندارند و قیمت‌شان نیز مناسب نیست، جریمه می‌شوند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید