​​​​​​​فروش خودرو باید طبق دستورالعمل دولت انجام شود

0
رئیس جمهور
رئیس جمهور بار دیگر تاکید کرد: ​​​​​​​فروش خودرو در شرکت‌های خودروساز باید کاملا تابع دستورالعمل ۸ بندی صادر شده از سوی دولت انجام شود و چنانچه دستگاهی درخواستی خارج از این ضابطه مطرح کرده باشد، هم آن دستگاه و هم شرکتی که آن را اجابت کند، هر دو تخلف کرده و باید به این تخلف رسیدگی شود.

به گزارش نبض صنعت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت رئیس جمهور به دریافت گزارش‌هایی درباره اقدام برخی دستگاه‌ها برای دریافت خارج از ضابطه خودرو اشاره و تصریح کرد: ​​​​​​​فروش خودرو در شرکت‌های خودروساز باید کاملا تابع دستورالعمل ۸ بندی صادر شده از سوی دولت انجام شود و چنانچه دستگاهی چنین درخواستی مطرح کرده باشد هم آن دستگاه و هم شرکتی که چنین درخواستی را اجابت کند، هر دو تخلف کرده و باید به این تخلف رسیدگی شود.

آیت‌الله رئیسی همچنین با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش ارز از سوی هر شرکت و دستگاهی خارج از مسیر و قیمت تعیین شده از سوی بانک مرکزی تخلف محسوب می‌شود، از رئیس کل بانک مرکزی خواست اجرای قانون مبارزه با قاچاق ارز را با جدیت پیگیری کند و با متخلفان برخورد شود.

بیشتر بخوانید : تخلف برخی دستگاه‌ها در دریافت بی ضابطه خودرو

پیگیری دستگاه‌های مسئول برای تامین حق‌آبه کشور از کشورهای همسایه، بویژه در مورد تعلل طرف افغانستانی در تامین حق‌آبه هیرمند از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

وی در ادامه با اشاره مشکلات تردد کامیون‌ها از مرز جمهوری آذربایجان دستور داد ریشه این مشکل چه در داخل یا در طرف جمهوری آذربایجان، به سرعت شناسایی و رفع شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید