حضور ایران در نمايشگاه بين‌المللی تجهیزات ساختمانی بوداپست

0
حضور ایران در نمايشگاه بين‌المللی تجهیزات ساختمانی بوداپست
چهل و يكمين نمايشگاه بين‌المللی صنايع و تجهیزات ساختمانی با حضور دفتر توسعه روابط تجاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در محل نمايشگاه‌های بين‌المللی بوداپست پایتخت مجارستان، برگزار شد.

به گزارش نبض صنعت به نقل از کمیسیون امور بین‌الملل و توسعه تجارت خانه صمت ایران، چهل و يكمين نمايشگاه بين‌المللی صنايع و تجهیزات ساختمانی مجارستان از 9 فروردین 1402 (29 مارس 2023) به مدت پنج روز در شهر بوداپست برگزار شد و بیش 100 شركت از 44 كشور محصولات و خدمات خود را در حوزه ساختمان و صنایع ساختمانی به نمايش گذاشتند.

همچنین پاویون جمهوری اسلامی ایران که به همت دفتر توسعه روابط تجاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در اروپای مرکزی و شرقی و با همکاری هلدینگ اویسینا به نمایندگی از چندین شرکت‌ فعال ایرانی در حوزه ساختمان و صنایع ساختمانی برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت کرد و محصولات و تولیدات شرکت های ایرانی را به بازدیدکنندگان این نمایشگاه معرفی و ارایه کرد که مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

حمید عارفی، سفیر ایران در مجارستان که به دعوت دفتر توسعه روابط تجاری خانه صمت ایران در مجارستان از این نمایشگاه بازدید کرد، گفت: ایران برای نخستین بار است که در نمايشگاه بين‌المللی صنايع و تجهیزات ساختمانی مجارستان شرکت کرده و شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی و محصولات ساختمانی ارزنده‌ای را در این حوزه ارایه کرده‌اند.

سفیر ایران در مجارستان با اشاره به اینکه اروپای مرکزی و شرقی، هاب محصولات و دانش فنی و مهندسی صنعت ساختمان است، گفت: بازار محصولات ساختمانی در مجارستان رو به رشد است.

عارفی ضمن تقدیر از تلاشهای خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در خصوص معرفی توانایی شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه، از شرکت‌های ساختمانی ایرانی برای حضور گسترده و فعال در بازار اروپای مرکزی و مجارستان دعوت بعمل آورد و گفت: سفارت ایران در بوداپست آماده همکاری با شرکت‌های ایرانی برای صادرات محصولات این کشورها است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید