نقش مهم شرکت‌های صنعتی کوچک در اقتصاد کشور

0
صنایع کوچک
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با تاکید بر نقش مهم صنایع کوچک در اقتصاد کشور از صادرات بیش از ۱۶۳ میلیون یورویی واحد‌های صنعتی کوچک استان تهران در سال گذشته خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، سعید صادقی با بیان این مطلب، افزود: میزان صادرات واحد‌های صنعتی کوچک صادراتی، مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران در سال گذشته ۱۶۳ میلیون و ۵۴۲ یورو بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان صادرات واحد‌های صنعتی کوچک صادراتی استان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۷۹ میلیون و ۳۴۲ یورو ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از سرمایه‌گذاری ۷/۲میلیون یورویی سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد اشتغال ایجاد شده از جذب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته ۱۵ نفر بوده است.

سعید صادقی ادامه داد: مجموعه‌های صادراتی و مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران نیز سال گذشته ۷ میلیون و ۴۴۰ یورو صادرات داشته اند.

بیشتر بخوانید : رونق صنایع کوچک در اقتصاد و صنعت تاثیر زیادی دارد

وی اضافه کرد: تعداد برنامه‌های توسعه بازار در سال گذشته ۱۰ مورد و همچنین مجموعه‌های صادراتی ایجاد شده دو مجموعه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران تصریح کرد: در سال گذشته ۶ مورد مطالعات امکان سنجی طرح‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران انجام شده است و در راستای توسعه بازار واحد‌های صنعتی ۲۴ استاندارد داخلی و خارجی اخذ شده است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید