قیمت جدید لاماری اعلام شد

0
لاماری
شرکت آرین پارس موتور قیمت لاماری ایما را اعلام کرد.

به گزارش نبض صنعت، خودروی لاماری ایما در سال ۱۴۰۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان به متقاضیان سامانه یکپارچه فروخته خواهد شد.

جدیدترین محصول آرین پارس موتور در ۱۰ ماهه اول سال گذشته، ۱ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان قیمت خورده بود. قیمت کارخانه‌ای این خودرو به دلیل افزایش هزینه‌های تولید و نرخ ارز، در بهمن ماه ۱۴۰۱ به ۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان رسید. بدین ترتیب، لاماری ایما در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۶۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

اولویت بندی تحویل لاماری به برندگان سامانه

شرکت آرین پارس موتور همچنن اعلام کرد: اولویت‌بندی تحویل خودرو متقاضیان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو مشخص شد.برندگان می‌توانند از طریق نمایندگی‌های این شرکت، اقدام به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود کنند.

خودروهای جدید وارداتی آرین موتور

آرین موتور که تا پیش از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۷، محصولات میتسوبیشی را در بازار کشور عرضه می‌کرد، یکی از شرکت‌هایی است که نامش در فهرست واردکنندگان مجاز خودرو در سال ۱۴۰۱ دیده می‌شود و قرار است دوباره خودروهای میتسوبیشی را به ایران بیاورد.

مدل‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ خودروهایی که به لیست محصولات آرین موتور اضافه می‌شوند، شامل میتسوبیشی میراژ، میتسوبیشی آتراژ، میتسوبیشی اکسپندر، میتسوبیشی اکلیپس کراس، میتسوبیشی ASX است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید