لیست نمایندگان خودرو گرفته به دست دادستان رسید

0
نماینده مردم تبریز در مجلس اعلام کرد لیست کامل نمایندگانی را که از وزیر خودروی شاسی بلند گرفته‌اند، به دادستانی ارائه کرده است.

به گزارش نبض صنعت، احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس درباره احضار وی به دادستانی توضیح داد: دادستان محترم از بابت صحبت‌هایی که مبنی بر دریافت خودروی شاسی‌بلند توسط نمایندگان مجلس در جریان استیضاح قبلی وزیر صمت داشتم، درخواست سند و مدرک کرد.

او افزود: این موضوع توسط هیات رئیسه، رئیس کمیسیون اصل نود و سخنگوی هیات رئیسه تکذیب شد، اما بنده سند و مدارکی را ارائه کردم که حکایت از این دارد که در جریان استیضاح وزیر صمت در مجلس چه فعل و انفعالاتی رخ داده و این فعل و انفعالات چه ارتباطی با استیضاح وزیر داشته است. این سوالی بود که از سوی بنده مطرح شد.

بیگی خاطرنشان کرد: مطرح کردن این سوال نیازمند اسناد و مدارکی بود که آن را ارائه کردم. در حال حاضر این اسناد و مدارک در دادستانی موجود و در حال رسیدگی است و قطعا از طرف‌های موضوع تحقیقاتی انجام خواهد شد.

او از شکایت برخی از نمایندگان در رابطه با اظهاراتش خبر داد که موجب خدشه به جایگاه نمایندگان مجلس شده است و تاکید کرد که بنده توضیح دادم که اظهاراتی که داشتم بی‌پایه و اساس نبوده است. البته خدا رحم کرد که به اسناد و مدارک دسترسی داشتم.

بنا به گفته وی، لیست نمایندگان مجلس در راستای اینکه به حیثیت آن‌ها خدشه‌ای وارد نشود به صورت مخدوش منتشر شده و این لیست در اختیار هیات رئیسه مجلس و دادستان قرار گرفت.

بیگی تصریح کرد: تمام کسانی در این رابطه هیچگونه منفعتی نداشتند، خواستار این هستیم که مشخص شود موضوع چه بوده است؟

او اعلام کرد: تا همین چندی پیش همه این موضوع را رد می‌کردند، اما ما سندی منتشر کردیم که امضای نیروی انسانی قوه مقننه را دارد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که اظهارات وی در استیضاح وزیر صمت چه میزان تاثیر خواهد گذاشت، گفت: آنچه که در مجلس در رابطه با استیضاح وزیر صمت اتفاق خواهد افتاد، یک محاکمه سیاسی است؛ در واقع مجلس به نمایندگی از وجدان جامعه در مورد عملکرد فاطمی امین بر مبنای اختیاراتی که قانون اساسی به مجلس داده است، قضاوت و تصمیم‌گیری می‌کند، اما اینکه در رابطه با اظهارات بنده جرمی اتفاق افتاده یا خیر بررسی و تصمیم آن با مراجع قضایی است.

بیشتر بخوانید : وزیر صمت یک شنبه خداحافظی می کند

او در پایان ابراز کرد: بنده تا اینجایی مسئولیت داشتم که سند و مدارک ارائه کنم. خدا رحم کرد که به اسناد دست پیدا کردم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید