ارائه بسته تشویقی به واحد‌های تولیدی

0
شهرک صنعتی
معاون وزارت صمت گفت: ارائه بسته تشویقی به واحد‌های تولیدی، توسعه زیرساخت‌ها نظیر تامین برق و آب، رفع موانع تولید و انتقال پساب در سال جاری پیگیری می‌شود.

به گزارش نبض صنعت، علی رسولیان گفت: یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های در دستور کار وزارت صمت، طرح توازن سرمایه‌گذاری است که بر اساس آن در مناطق کمتر برخوردار کشور واحد‌های تولیدی بزرگ ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: ارائه بسته تشویقی به واحد‌های تولیدی، توسعه زیرساخت‌ها نظیر تامین برق و آب، رفع موانع تولید و انتقال پساب از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه این سازمان در ایجاد ۹۳ پست برق در کشور مشارکت کرده است، ادامه داد: از این تعداد سه مورد در استان چهارمحال و بختیاری است و این آمادگی برای افزایش تعداد پست‌ها وجود دارد.

رسولیان با اشاره به افزایش تعرفه برق در شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دولت پیشنهاد داد تا قیمت برق برای صنایع افزایش پیدا کند، اما با پیگیری‌های انجام شده در جهت حمایت از بخش تولید مجلس با ۵۰ درصد مبلغ پیشنهادی افزایش قیمت برق موافقت کرد و مقرر شد تا از محل درآمد این بخش، ۵۰ درصد به خود شهرک‌های صنعتی بازگردد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از این محل امسال پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید