موانع تولید خودرو در سوریه رفع شود

0
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با عبدالقادر جوخدار، وزیر صنعت سوریه، خواستار رفع موانع تولید در سایت سیامکو شد.

به گزارش نبض صنعت به نقل از ایکوپرس، علیمردان عظیمی که به همراه آیت الله رییسی، رییس جمهوری و هیات بلندپایه کشور به سوریه سفر کرده، با وزیر صنعت سوری دیدار و درخصوص آخرین وضعیت سایت سیامکو و ضرورت رفع موانع تولید گفت و گو کرد.
وی در این دیدار، با بیان این که براساس روابط راهبردی دیرینه دو کشور، سرمایه گذاری در حوزه تولید خودرو در سوریه صورت گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به وجود شرایط امن برای تولید، آمادگی داریم تا محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو را در این سایت به تولید برسانیم.

عظیمی با اشاره به استقبال مردم سوریه از محصولات ایران خودرو، تصریح کرد: با احیای این سایت تولیدی، نقشه راه توسعه همکاری ها را تدوین و اجرا خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به افزایش کیفیت و تنوع محصولات ایران خودرو در سال های اخیر و ضرورت ارایه خدمات مناسب، افزود: این آمادگی وجود دارد تا با تولید محصولات جدید، شبکه خدمات پس از فروش نیز در کشور سوریه فعال سازی شود تا زمینه رضایت خریداران فراهم شود.

عظیمی ادامه داد: بی تردید توسعه فعالیت های ایران خودرو در سوریه مسیر توسعه این کشور را تسریع می بخشد و این شرکت آمادگی دارد تا نسبت به صادرات خدمات فنی و مهندسی تولید قطعه به این کشور نیز اقدام کند.

گفتنی است، سایت سیامکو، شرکت خودروسازی مشترک ایرانی-سوری در سال 1385 با سرمایه گذاری مشترک دو کشور به بهره برداری رسید که در سال های اخیر به دلیل ناآرامی های موجود در سوریه به صورت راکد در آمده بود؛ در حال حاضر، طرفین به دنبال احیا و رفع موانع تولید در این سایت هستند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید