سرپرست مرکز سرمایه انسانی وزارت صمت معرفی شد

0
مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت برگزار و سیدمحمدرضا گلدانی به‌ عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

به گزارش نبض صنعت، مراسم تودیع محمد فرج‌الله‌زاده رئیس پیشین و معارفه سیدمحمدرضا گلدانی سرپرست جدید مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور شهاب جنابی دستیار وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران و مسئولان این وزارت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، شهاب جنابی با تقدیر و تشکر از زحمات محمد فرج‌الله‌زاده رئیس پیشین مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت با بیان اینکه فرج‌الله‌زاده، فردی امین و پرکار بوده و شبانه‌روز برای انجام وظایف خود تلاش می کردند، گفت: فعالیت در مرکز سرمایه انسانی و سازمانی جزو مسئولیت‌های مهم بوده و بار سنگینی را بر دوش مدیران آن ایجاد می‌کند زیرا از یک سو باید پاسخگوی مراجعات و درخواست‌های همکاران محترم باشند و از سوی دیگر، برای تحقق ماموریت‌های تعیین شده از سوی مدیران ارشد وزارتخانه تلاش کنند که این امر باید به ارائه خدمات شایسته‌تر به همکاران منجر شود.

وی با بیان اینکه لازم است برای موفقیت بیشتر مجموعه سرمایه انسانی و سازمانی وزارتخانه با تمام توان تلاش کرد، افزود: سرمایه انسانی و سازمانی، لازمه‌ی تحقق ماموریت‌های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و از این جهت، توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

جنابی افزود: تلاش‌های خوبی در این خصوص انجام شده و موفقیتهای قابل توجهی نیز به همراه داشته است ولی هنوز موضوعات زیادی هست که باید به آنها پرداخته شود تا به وضعیت مطلوب مورد نظر در حوزه امور مرتبط با منابع انسانی دست یابیم. همچنین ظرفیت‌های ارزشمندی در میان منابع انسانی موجود در وزارتخانه وجود دارد که باید در اولویت قرار گیرد و بیش از گذشته از آنها استفاده شود؛ اقدامی که نویدبخش تسریع در رسیدن به شرایط مطلوب است.

دستیار وزیر صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از عملکرد خالصانه، عالمانه و جهادی سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر پیشین این وزارتخانه که موفقیت‌های بسیار خوبی را در بخش صنعت، معدن و تجارت ایجاد کرده است، اعلام کرد که آقای نیازی، سرپرست جدید وزارتخانه، شناخت کاملی از شرایط و وضعیت این وزارتخانه داشته و حضور ایشان، ظرفیت و فرصت بسیار خوبی برای مجموعه است تا اقدامات با قدرت و جدیت دنبال شود و ضمن رفع کاستی‌های احتمالی با مشارکت همکاران محترم، به پیشرفت‌های بیش از پیش نیز بینجامد.

وی با مهم برشمردن اقدامات مرکز سرمایه انسانی و سازمانی، از سرپرست جدید این مرکز خواست تا صحبت‌های همکاران در هر لایه و جایگاه سازمانی، شنیده و از پیشنهادات و انتقادات آنها استفاده شود. همچنین علاوه بر رسیدگی بیش از پیش به موضوعات مرتبط با منابع انسانی، بر ضرورت توجه به موضوعات فرهنگی و اهتمام بیش از پیش به آنها بویژه در حوزه اقامه نماز، تاکید کرد.

جنابی به مدیران مرکز سرمایه انسانی و سازمانی اعلام کرد که برای حل مشکلات بر اساس راهکارها و مواضع قانونی تلاش مضاعفی انجام دهند و مسئولیت‌پذیری، انضباط کاری، قانون‌مداری، یافتن راه حل برای حل مسائل و گره‌گشایی در کارها و اتقان کاری را با رعایت شأن و تکریم یکایک همکاران محترم، با قوت دنبال کنند و درب اتاق مدیران محترم این مرکز روی آحاد همکاران محترم باز باشد. حتی در جایی‌که امکان اجابت درخواست همکار وجود ندارد، نیز با روی گشاده و تکریم ایشان، موضوع را با او در میان بگذارند.

در پایان، جنابی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف و همدلی و هم افزایی، آینده بسیار روشنی پیش روی همکاران محترم مجموعه‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشود خواهد بود تا بتوانند وظایف و ماموریت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند.

در ادامه این مراسم یونس سلمانی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارتخانه، با تشکر از زحمات محمد فرج‌الله‌زاده رئیس پیشین مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت، گفت: در وزارت صمت تنوع کاری بسیار زیاد است که به مدیران و کارشناسان فشار مضاعفی وارد می‌شود. در این زمینه همکاری کامل را با آقای گلدانی، به‌عنوان سرپرست جدید این مرکز انجام می‌دهیم تا اقدامات در این حوزه به بهترین شکل ممکن پیش برود.

بیژن رحیمی ذی‌حساب و مدیرکل دفتر مالی وزارت صمت هم با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه مالی و رفاهی در ماه‌های اخیر، ابراز امیدواری کرد آقای گلدانی، رئیس جدید مرکز سرمایه انسانی و سازمانی، در خصوص بحث رفاهی و رفع مشکلات مالی همکاران وزارتخانه اقدامات مضاعفی را انجام دهند.

گلدانی، سرپرست جدید مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در بخش دیگری از این مراسم، با تشکر از حسن انتخاب سرپرست وزارت صمت، صداقت، شفافیت و پاسخگویی را اساس فعالیت اصلی خود در این مسئولیت برشمرد و ضمن تاکید برای ضرورت تکریم یکایک همکاران محترم و حفظ کرامت ایشان، اعلام کرد بحث‌های رفاهی و معیشتی همکاران وزارتخانه را بر اساس قانون، با قوت پیگیری خواهند کرد و وظایف و ماموریت‌های تعیین شده برای این مرکز را دنبال خواهند کرد.

فرج‌الله‌زاده هم در این نشست با تشکر از فاطمی‌امین وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت، در خصوص اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریتی خود از جمله اقدامات مطلوب در حوزه فوق‌العاده ویژه کارکنان این وزارتخانه توضیحاتی را ارائه و برای سرپرست جدید مرکز سرمایه انسانی و سازمانی این وزارتخانه آرزوی موفقیت کرد.

سیدمحمدرضا گلدانی رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ۲۹ سال سابقه فعالیت در این حوزه دارد و فعالیت در معاونت اداری-مالی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه بودجه، معاونت اجرایی ریاست جمهوری، دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور و وزارت دادگستری و عضویت هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، برخی از پیشنه فعالیت‌های ایشان است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید