درج قیمت مواد شوینده را دوماه عقب بیندازید

0
قیمت محصولات شوینده

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: حداقل ۲ ماه برای درج قیمت روی کالاها زمان نیاز داریم اما نکته اینجاست ما بازار شب عید را هم داریم و باید فعالیت ها به گونه‌ای انجام شود که بازار به سمت اختلال نرود.

به گزارش نبض صنعت، بختیار علم‌بیگی با اشاره به اینکه واحد تولیدی شوینده با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال در حال تلاش برای تولید هستند تا کسری در این بخش به وجود نیاید، افزود: همانطور که اعلام کردیم تا پایان سال تغییری در قیمت انواع شوینده ها به وجود نخواهد آمد.

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران در خصوص جایگزینی قیمت تولیدکننده به جای مصرف کننده بر روی کالاها، گفت: براساس مصوبات انجام شده قرار بود این موضوع نخست در بخش پودرهای شوینده لحاظ شود اما در مصوبه جدیدی که دیروز به ما ارائه شده باید این امر بر روی تمام کالاهای شوینده اجرایی شود.

وی با بیان اینکه تنوع محصولات شوینده و عدم زیر ساخت های لازم عاملی شده تا نتوانیم در هفته آینده برنامه درج قیمت تولیدکننده را اجرایی کنیم، تصریح کرد: اجرایی شده این موضوع نیازمند بسترسازی و مکانیزم قیمت گذاری است چراکه قیمت مواد اولیه مدام در حال تغییر بوده و نمی‌دانیم براساس کدام زیر ساخت این برنامه را اجرایی کنیم.

علم بیگی اضافه کرد: حداقل 2 ماه برای اجرای این برنامه زمان نیاز داریم اما نکته اینجاست ما بازار شب عید را هم داریم و باید فعالیت ها به گونه‌ای انجام شود که بازار به سمت اختلال نرود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید