کمبود روغن نداریم

0

درحالی که شایعاتی پیرامون کمبود عرضه روغن منتشر شده، این موضوع از سوی رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌ داران و فروشندگان مواد پروتئینی رد شد.

به گزارش نبض صنعت، رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌ داران و فروشندگان مواد پروتئینی گفت: در تامین روغن خوراکی در بازار مشکلی نداریم و عرضه روغن در سطح شهر مناسب است. فروشندگان هر زمان که نیاز به روغن داشتند، شرکت‌ها محصولات خود را در اختیار آن‌ها گذاشته‌اند. به طور کلی هر گونه خبر مبنی بر گرانی و کمیاب شدن روغن در بازار را به شدت تکذیب می‌کنم.

درخشانی گفت: قوطی‌های پلاستیکی هم در کشور برای بسته بندی موجود است و کمبودی در بازار نداریم.

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات ایران، در سیزدهم دی از کمبود روغن صنعت، افزایش بیش از دو برابری قیمت این ماده اولیه و کاهش تولید این محصولات خبر داده بود و علت آن را بلاتکلیفی در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی عنوان کرده بود.

اما رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان روغن نباتی هم ضمن تکذیب کمبود و گرانی روغن، اعلام کرده که واقعیت آن است که این تخلفات در بازار در حال انجام است.

در روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است میزان عرضه روغن کاهش یابد، به گوش رسید. همچنین برخی از شرکت‌های پخش به واحد‌های فروش سطح شهر اعلام کرده بودند که اگر روغن به روز و به صورت نقدی خریداری نکنند، در روز‌های آینده روغنی برای خرید وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید