تعیین تکلیف تشکیل وزارت بازرگانی تا ۲هفته دیگر

0
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به جزئیات جلسه عصر دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان تصویب شد.

وی توضیح داد: لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان اقدام خوبی است و می تواند فضای کسب و کار را در مناطق مرزی تسهیل کند. این موضوع انتفاع را به مردم مناطق مرزی برمی‌گرداند. سعی می کنیم گزارش این لایحه را تا دو هفته آینده نهایی و اواسط خرداد ماه به صحن مجلس ارائه کنیم.

رییس کمیسیون اقتصادی همچنین با اشاره به بررسی گزارش نهایی درباره اصلاح قوانین اتاق بازرگانی گفت: در این جلسه متن طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی مورد توافق قرار گرفت و مسئولان دولت و اتاق بازرگانی نکاتی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید : مغایرت‌های سه‌گانه لایحه‌ تشکیل وزارت بازرگانی با قانون تمرکز در جهاد کشاورزی

وی همچنین با اشاره به حضور نیازی، سرپرست وزارت صمت در جلسه این کمیسیون بیان کرد: تا دو هفته آینده تشکیل وزرات بازرگانی تعیین تکلیف خواهد شد؛ لذا تلاش داریم تا مدت زمان به وجود آمده طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی را به صحن علنی ارسال کنیم. البته متن نهایی کمیسیون در این بخش بارگذاری شده و قرار شد تا تغییرات این طرح تا دو هفته آینده به اتمام برسد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید