قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی و لازم الاجراست

0
سخنگوی شورای رقابت در واکنش به نامه وزارت صنعت در بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی، گفت: رأی شورای رقابت مبنی بر دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی و لازم الاجراست.

به گزارش نبض صنعت،اسماعیل شجاعی در رابطه با نامه دفتر صنایع خودرو وزارت صمت به شورای رقابت مبنی بر بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی گفت: هنوز این نامه به دسته شورای رقابت نرسیده و فقط در فضای مجازی منتشر شده است.

وی با اعلام اینکه در جلسه بعدازظهر دیروز شورای رقابت به صورت مشورتی این نامه مطرح شد، افزود: رأی شورای رقابت مبنی بر دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی و لازم الاجراست.

سخنگوی شورای رقابت با تاکید بر اینکه در کارگروه تخصصی خودرویی شورای رقابت نمایندگان وزارت صنعت و سازمان حمایت حضور داشتند و آنها نظرات خود را در این رابطه مطرح کرده‌اند، تصریح کرد: شورای رقابت فقط دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی را تعیین کرد و‌ سازمان حمایت لیست قیمت 17 خودروی مونتاژی را منتشر کرده بود.

بیشتر بخوانید : وزارت صمت خواستار بررسی دقیق‌تر در قیمت خودروهای مونتاژی شد

عبدالله توکلی لاهیجانی مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صمت دیروز در نامه‌ای به محمود دودانگه نایب رئیس شورا و رئیس کارگروه خودروی شورای رقابت خواستار بررسی دقیق‌تر و بازنگری در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام شده توسط این شورا شده و اعلام کرده که دفتر صنایع خودرو وزارت صمت آماده ارائه هر گونه اطلاعات مورد نیاز و همکاری برای اصلاح پارامترهای مؤثر در تعیین قیمت خودروهای مونتاژی است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید