عضو هیئتمدیره خانه صنعت و معدن ایران رویداد ایران اكسپو را فرصتی برای سرمایهگذاری صادراتی در ایران دانست و گفت: اگر هدف صرفاً برگزاری نمایشگاه باشد و یك رفتار دستوری و دولتی بر آن حاكم باشد مسلماً اثربخش نخواهد بود.
به گزارش نبض صنعت، آرمان خالقی برنامهریزی دقیق و هدفگذاری از قبل برگزاری نمایشگاه را یك ضرورت خواند و افزود: همه نمایشگاههای اكسپو شش ماه طول میكشد؛ اما ما این رویداد را فقط در ۴ روز برگزار میكنیم و انتظار داریم كه منشأ اثر هم باشد.
عضو هیئتمدیره خانه صنعت و معدن ایران تصریح كرد: ما برای نمایش توانمندیهای صادراتی كشور باید اطلاعرسانی و امكانات لازم را فراهم میكردیم و برنامه مفصلتری ترتیب میدادیم تا بازدیدكنندگان از نمایشگاه هم بتوانند برنامهریزی كنند.
خالقی، تبیین فرصتهای تجاری كه از برگزاری هر نمایشگاهی حاصل میشود را شرط اثربخشی آن دانست و گفت: اگر فرصتها و خدمات نمایشگاه تبیین شود و محیط و فضای مناسبی برای آن طراحی كنیم قطعاً بازدیدكننده هم حضور مؤثرتری پیدا میكند.
وی تسهیل مبادلات پولی و حملونقلی كشور با كشورهای بازدیدكننده از نمایشگاه را برای اجرای موافقتنامهها ضروری خواند و افزود: ما در هر نمایشگاهی باید به دنبال بازاریابیهای جدید باشیم.
عضو هیئتمدیره خانه صنعت و معدن ایران اظهار كرد: ما در این مدل از نمایشگاهها حتماً باید با تشكلها و صنف مربوطه ارتباط بگیریم و بهنوعی آنها را در فرایند نمایشگاه به كار بگیریم.
انتهای پیام