هوشمندسازی واحدهای تولیدی در دستور کار چادرملو قرار گرفت

0
مدیر عامل چادرملو گفت: با وجود محدودیت های انرژی و کاهش قیمت جهانی فولاد، چادرملو نسبت به سایر شرکتهای هم ردیف از سودآوری قابل قبولی برخوردار شد.

به گزارش نبض صنعت، نشست بررسی عملکرد واحدهای تولیدی مجتمع صنعتی چادرملو با ارائه گزارش های مبسوط مدیر مجتمع و مدیران واحدهای مختلف در خصوص عملکرد ۲ ماهه امسال، طرح ها و برنامه های افزایش تولید، ارتقای بهره وری و تدابیر بیش از پیش کاهش آلایندگی های زیست محیطی برگزار شد.

مهندس طاهر زاده مدیر عامل چادرملو در این نشست با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تولید محصولات زنجیره فولاد طی سال ۱۴۰۱ و نیز ۲ ماهه ابتدایی سال جدید که باعث کسب رکوردهای بی سابقه از ابتدای فعالیت واحدهای تولید شمش فولاد و آهن اسفنجی شد، افزود: با وجود محدودیت های ناشی از مصرف انرژی و کاهش قیمت های جهانی فولاد، چادرملو موفق شده است نسبت به سایر شرکتهای هم ردیف از سودآوری قابل قبولی برخوردار شود.

مدیرعامل چادرملو تصریح کرد: امسال هم با توجه به وضعیت بازار جهانی سنگ اهن و پیش بینی قیمت محصولات فولادی، تکلیف ما در ایجاد شرایط رقابت پذیری بسیار سنگین‌تر می شود. باید تمام سعی و توان خود را برای افزایش تولید به ویژه در انتهای زنجیره، افزایش بهره وری و راندمان تولید و کاهش مصرف حامل های انرژی با رعایت کامل ضوابط زیست محیطی مصروف داریم.

طاهر زاده با تاکید بر تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در جهت کسب بالاترین استانداردهای زیست محیطی برای تولید افزود: آموزش و به کار گیری تجهیزات مدرن ، روز آمد کردن و هوشمند سازی فرآیند تولید فولاد به خصوص در صنایع پائین دستی نقش مهمی در ارتقای شاخصهای تولید و توسعه پایدار خواهد داشت.

در ادامه این نشست دکتر صلاحی رئیس هیات مدیره چادرملو ضمن تشکر از تلاشهای بی وقفه و قابل تقدیر تمامی مدیران شرکت در بهبود شرایط تولیدگفت : چادرملو به عنوان یک شرکت صنعتی شاخص در استان یزد شناخته می شود، از این رو وظیفه ما و شما برای رسیدن به استانداردهای قابل قبول بسیار خطیر و مهم است و از اینکه میبینم دغدغه مدیران در جهت ارتقای بهره وری و اعمال تدابیر زیست محیطی است بسیار خرسندم.

همچنین دکتر فاطمی اردکانی نایب رئیس هیات مدیره چادرملو ضمن تقدیر از اقدامات موثر مدیران شرکت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد ‌. باید همه توان و تخصص خود را برای هوشمند سازی چرخه تولید به کار گیریم تا علاوه بر ارتقای کیفیت بتوانیم محصولات زنجیره را متناسب با نیاز مشتری تولید کنیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید