نبض صنعت گزارش می دهد
جزئیات شاخص تولید و فروش شرکت های صنعتی در فروردین ۱۴۰۲+جدول

0
صنعت
شاخص تولید و فروش شرکت های صنعتی بورسی طی فروردین امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب افزایش 3.8 و 4.7 درصدی را تجربه کرده اما نسبت به ماه قبل از آن افت 14.2 و 34.9 درصدی را داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، طبق روال دوره ای در فروردین ماه اکثر رشته فعالیت های بخش صنعت با کاهش شاخص روبرو بوده اند. همچنین شاخص تولید شرکت های معدنی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل با کاهش 20.4 درصدی و نسبت به ماه قبل با افزایش 12.8 درصدی مواجه شده است.

در این ماه شاخص تولید رشته فعالیت خودرو و قطعات نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش 40.1 درصدی داشته است. همچنین، شاخص تولید و فروش رشته فعالیت فلزات پایه نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد منفی 7.8 و 2.1 درصدی داشته است.

پایش شاخص تولید و فروش شرکت های صنعتی بورسی در فروردین ۱۴۰۲

در فروردین ماه سال 1402 میانگین ماهیانه قیمت فعالیت های صنعتی بورسی رشد مثبت 1.5 درصدی را ثبت کرده است، همچنین رشد نقطه به نقطه با کاهش نسبت به ماه قبل، به 20.7 درصد رسیده است.

گفتنی است میانگین سالیانه شاخص قیمت نیز در فروردین ماه سال 1402 روند نزولی یک سال اخیر خود را ادامه داد و با 2.8 واحد درصد کاهش نسبت به ماه قبل، میزان 42.5 درصد افزایش را نشان می دهد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید