فیس لیفت فیات تیپو و به نمایش در آمد

0

فیات مدل‌های تیپو و ۵۰۰X برای سال ۲۰۲۲ با امکانات جدیدی عرضه می‌شوند.

به گزارش نبض صنعت، فیات مدل‌های تیپو و ۵۰۰X خود را با به روزرسانی هایی برای بازار اروپا ارائه می‌دهد. این دو خودروی جمع و جور اکنون برای سفارش در کشور‌های منتخب در سراسر  اروپا در دسترس هستند که هر دو با اصلاحات بصری جزئی و تجهیزات استاندارد به روز شده، در دسترس هستند.

قابل توجه‌ترین تغییر بصری برای ۵۰۰X باید لوگوی جدید در جلو باشد که اکنون به جای فیات ‘۵۰۰’ را نشان می‌دهد. در پشت، آرم فیات با حروف فیات جایگزین شده است، جالب اینجاست که این کراس اوور کوچک نسخه‌ای با سقف Dolcevita دریافت می‌کند که برای دو سطح از سه سطح (کراس و اسپرت) در دسترس است. نسخه پایه کلاسیک به صورت استاندارد با رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، تهویه مطبوع، کروز کنترل و صفحه نمایش لمسی هفت اینچی مجهز شده است.

تیپو، برای مدل سال ۲۰۲۲، از سه سطح تریم تشکیل شده است که همه فقط به صورت هاچ بک در دسترس هستند. حتی مدل پایه که به سادگی تیپو نامیده می‌شود، کروز کنترل تطبیقی، آینه‌های درب گرم شونده برقی، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی با DAB، بلوتوث و رینگ‌های ۱۶ اینچی جدید را از کارخانه دریافت می‌کند.

فیس لیفت فیات تیپو و  500X به نمایش در آمد

نسخه City Life با رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو و چراغ‌های فول ال‌ای‌دی، پشت آمپری هفت اینچی، چراغ‌های مه شکن و پشتیبانی الکتریکی صندلی راننده عرضه می شود.

فیس لیفت فیات تیپو و  500X به نمایش در آمد

تیپو کراس یکی از جدیدترین محصولات اضافه شده به خانواده تیپو است که برای مدل سال ۲۰۲۱ عرضه شد. به دلیل داشتن سپر‌های مستحکم تر، روکش پلاستیکی روی چرخ‌ها و سقف نقره ای، ظاهر بیرونی متمایزتر از نسل قبل شده است.  لیست گجت‌های استاندارد شامل دوربین پارک دید عقب، سنسور‌های پارک جلو و عقب، نوربالای خودکار و آینه‌های جانبی همرنگ بدنه است.

فیس لیفت فیات تیپو و  500X به نمایش در آمد

۵۰۰X تنها مدل فیات برای ایالات متحده است و برای مدل جدید سال، در تریم‌های پاپ، ترکینگ، اسپورت و ترکینگ پلاس ارائه می‌شود. تنها پیشرانه موجود در آمریکا موتور ۱.۳ لیتری با ۱۷۷ اسب بخار قدرت  و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور است که منحصراً به هر چهار چرخ ارسال می‌شود.

فیس لیفت فیات تیپو و  500X به نمایش در آمد

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید