11.7 C
Tehran
فروردین ۱۰, ۱۴۰۳, ۱:۵۱ ق.ظ
خانه تازه ها مالکان خودرو برای پرداخت مالیات تا پایان بهمن فرصت دارند

مالکان خودرو برای پرداخت مالیات تا پایان بهمن فرصت دارند

0

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مالیات بر جمع ارزش خودرو‌های تحت تملک اشخاص محاسبه شده و در دسترس افراد قرار گرفته است.

به گزارش نبض صنعت، در اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور آمده است: این سازمان بر اساس اطلاعات دریافتی از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به محاسبه مالیات موضوع بند (ش) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای جمع ارزش خودرو‌های تحت تملک اشخاص اقدام و نتایج حاصل از آن را در درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان منتشر کرده است.
همه مالکان خودرو‌ها با ارزش مجموع بیش از ۱۰ میلیارد ریال می‌توانند برای مشاهده وضعیت شمول یا عدم شمول مالیات و اطلاع از میزان مالیات متعلقه و پرداخت آن به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی MY.TAX.GOV.IR مراجعه کنند.
مهلت پرداخت این مالیات تا پایان ماه بهمن سال جاری (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) تعیین شده و در صورت عدم پرداخت مالیات در مهلت مقرر، نسبت به صدور برگ اجرایی اقدام خواهد شد.
چنانچه اشخاص مشمول با توجه به حوادثی از قبیل سیل، زلزله، آتش سوزی و تصادف نسبت به ارزش خودرو یا مالیات متعلق و یا اقدامات اجرایی اعتراض داشته باشند به اعتراض آن‌ها مطابق قانون رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید