خودروسازان عملکرد خوبی در کیفیت و قیمت نداشتند

0
وزیر صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت خودروسازی ایران در طول سال‌های گذشته از نظر کیفیت و قیمت عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش نبض صنعت، سید رضا فاطمی امین  در بازدید از خودروهای آسیب دیده حادثه تصادف زنجیره ای بهبهان – اهواز، اظهارداشت: متاسفانه صنعت خودرو سازی ایران در طول سال‌های گذشته از نظر کیفیت و قیمت عملکرد و روند مناسبی نداشته است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، افزود: ۵۸ خودرو در این حادثه آسیب دیدند که تنها ۱۷ خودرو کیسه هوا داشته و از این ۱۷ خودرو کیسه هوای یک خودرو فعال شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید دیدکه از این ۱۷ خودرو چند خودرو کیسه هوای روشن داشتند چون معمولا ناآگاهی وجود دارد و دربعضی از خودروها کیسه هوا خاموش است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت ادامه داد: در مورد الزامات ایمنی و کیفیت خودرو باید بیشتر دقت کنیم.

فاطمی امین افزود: وزارت صمت تاکید ویژه در افزایش تولید و متعادل شدن قیمت خودرو در کشور دارد ضمن اینکه کیفیت خودروها باید قابل قبول باشد.

فاطمی امین ادامه داد: در خصوص تصادف زنجیره ای جاده بهبهان – اهواز مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی انجام شده تا در کمیسیون ایمنی راه ها این حادثه رانندگی به دلیل تعداد بالای خودرو ها به دقت بررسی شده و عوامل این حادثه کارشناسی شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم بررسی کیفیت خودروهای آسیب دیده در این حادثه همچنین پیگیری تخلفات صورت گرفته است، بیان داشت: درخصوص کیفیت خودروهای تولید داخل و یا خودروهای وارداتی بی کیفیت نیز بیشتر از گذشته توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید