اشکودا انیاک کوپه RS رسما معرفی شد

0

اشکودا انیاک کوپه RS با الهام از خودرو فولکس واگن ID.۵ GTX Power ساخته شده است.

به گزارش نبض صنعت، اشکودا انیاک کوپه iV همانطور که با نام کاملش شناخته می‌شود یک خودرو کوپه واقعی است. همانطور که انتظار می‌رفت، RS تمام الکتریکی جدید برگرفته از فولکس واگن ID.۵ GTX است که با قدرت ۲۹۵ اسب بخار  و ۴۶۰ نیوتن متر گشتاور عرضه خواهد شد.

اولین مدل RS از اشکودا که دیگر سوخت بنزینی نیست، به عنوان قدرتمندترین خودروی تولیدی این شرکت به شمار می آید. سوخت برقی این امکان را به انیاک  کوپه RS می‌دهد که در شش و نیم ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت یا ۲۰ کیلومتر در ساعت بیشتر برسد.

این خودرو  از بسته باتری بزرگتر ۸۲ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که ۳۶ دقیقه طول می‌کشد تا از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود. نسخه RS فراتر از تنظیمات برقی، به دلیل داشتن رنگ سبز Mamba که از Octavia RS الهام گرفته شده، متمایز است.

اشکودا انیاک کوپه RS رسما با فولکس واگن ID.5 GTX Power معرفی شد

جلوپنجره این خودرو به صورت استاندارد با ۱۳۱ دیود ساطع نور برخوردار است. در مورد نورپردازی، این شاسی بلند الکتریکی دارای چراغ‌های LED ماتریسی در جلو و چراغ‌های LED در عقب است.

اشکودا انیاک کوپه RS رسما با فولکس واگن ID.5 GTX Power معرفی شد

اگر RS دور از دسترس باشد، اشکودا یک نسخه اسپورت لاین را نیز می‌فروشد که استایلی مشابه و ارتفاع سواری کمتری دارد. در مدل‌های تک موتوره دیفرانسیل عقب قدرت ۱۷۷ اسب بخار یا ۲۰۱ اسب بخار تولید می شود.

اشکودا انیاک کوپه RS رسما با فولکس واگن ID.5 GTX Power معرفی شد

تمام مدل های این خودرو با سقف شیشه‌ای پانوراما، صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، صفحه نمایش ۵.۳ اینچی کاملا دیجیتال راننده ارائه می شود. مشتریان می‌توانند ویژگی‌های بیشتری از جمله نمایشگر هدآپ با فناوری واقعیت افزوده، سیستم صوتی Canton با ۱۳ بلندگو و پد شارژ بی‌سیم اضافه کنند.

اشکودا انیاک کوپه RS رسما با فولکس واگن ID.5 GTX Power معرفی شد

اشکودا انیاک کوپه که اواخر امسال به فروش می‌رسد، قرار است سه خودروی برقی دیگر را تا پایان این دهه وارد بازار کند.

انتهای پیام/

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید