بازگشت 7 شرکت لوازم خانگی به نرخ های قبلی

0
لوازم خانگی
لوازم خانگی

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران از بازگشت 7 شرکت تولیدکننده لوازم خانگی به نرخ های قبلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض صنعت، اکبر پازوکی در مورد قیمت لوازم خانگی در بازار اظهار داشت: تقریباً ۸ شرکت طی ۶ ماه گذشته افزایش قیمت روی کالاهای خود اعمال کرده بودند که تا امروز ۹۰ درصد از آنها قیمت‌ها را تعدیل و قیمت‌های قبلی را مجدد اعلام کرده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران افزود: البته بازار همچنان در رکود است و مردم قدرت خرید لوازم خانگی را ندارند زیرا بی تعارف باید گفت که قیمت‌ها گران است که آن هم از گران بودن قیمت مواد اولیه نشأت می‌گیرد. در واقع به دلیل گران بودن مواد اولیه قیمت لوازم خانگی بالا رفته است.

وی ادامه داد: کالا به اندازه کافی عرضه می‌شود اما به دلیل پایین بودن قدرت خرید و بالا بودن قیمت کالاها، تقاضای چندانی در بازار نداریم و مردم بیشتر به دنبال تعمیرات هستند تا اینکه کالای نو بخرند.

در این زمینه، در حالی که مدیرکل نظارت سازمان حمایت می گوید گرانفروشی لوازم خانگی محرز شده و تشکیل پرونده برای گرانفروشان در تعزیرات در حال انجام است، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزارت صنعت و اتحادیه‌ها هیچ گزارشی از گرانفروشی لوازم خانگی به ما نداده‌اند.

مقام معظم رهبری اخیرا در دیدار با تولیدکنندگان فرموده بودند: با وجود حمایت‌هایی که از این تولیدکنندگان شد اما گفته می‌شود برخی محصولات آنها تا دو برابر افزایش قیمت داشته که نباید اینگونه باشد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید