فرصت دو هفته ای خودروسازان برای ابلاغ سیاست های کیفی

0
خط تولید خودرو

یک نماینده مجلس گفت: جلسه‌ای با خودروسازان داشته ایم که بنا شد سیاست هایشان را طی ۲ هفته آینده ابلاغ کنند.

به گزارش نبض صنعت، رحیمی گفت: رهبری در صحبت هایشان حجت را بر خودروسازان تمام کردند. خودروسازان باید جدیت بیشتری در تولید خودروها به خرج دهند و کم کاری را از آنها قبول نمی کنیم،

رهبر انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فرمودند: ما در برخی از محصولات داخلی متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمی‌شود، این خیلی بد است، این همه حمایت در طول این سال‌ها از صنعت خودرو در کشور شده، خب کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند درست هم می‌گویند، حق با مردم است، یعنی اعتراض مردم به جا است، این صنعت نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند.

بعد از ماجرای باز نشدن ایربگ خودروها در تصادف زنجیره ای بهبهان، مجلس به خودروسازان فرصت ۲ هفته ای برای ابلاغ سیاست های خودرویی داده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد نیز گفته بود:  کف استاندارد‌ها برای خودروسازان تدوین شده اما از اجرای همین حداقل‌ها هم با بهانه‌های مختلف سر باز می‌زنند.

اسلام پناه تصریح کرد: به خودروسازان مهلت یک‌ماهه برای اصلاح ساختار داده اند. خودروسازان باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند و کیفیت تولید را بالا ببرند؛ درغیر این صورت با همکاری پلیس از شماره‌گذاری‌خودرو‌ها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید