شاسی‌بلند الکتریکی جدید لکسوس به نمایش در آمد

0

به نظر می‌رسد شاسی‌بلند الکتریکی جدید لکسوس برگرفته از خودرو RZ ۴۵۰ e باشد.

به گزارش نبض صنعت، تویوتا و لکسوس قبل از پایان سال ۲۰۲۱ خودرو برقی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ یک از برند‌ها اطلاعات زیادی در مورد خودرو‌های جدید ارائه نکردند و تنها اطلاعات جزئی را منتشر کردند.

خودرو برقی لکسوس با یک کانورتیبل و یک هایپرکار  بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد؛ می‌دانیم که لکسوس RZ ۴۵۰e امسال معرفی می‌شود، اما این تنها شاسی بلند الکتریکی نخواهد بود.

لکسوس دو عکس از یک SUV الکتریکی برقی جدید منتشر کرده که به نظر می‌رسد قرار است جایی بالاتر از RZ ۴۵۰e قرار بگیرد؛ به نظر یکی از هفت خودرویی است که لکسوس در ماه دسامبر به نمایش گذاشته است، اگرچه تعیین اندازه آن دشوار است. به نظر می‌رسد این خودرو جدید بزرگتر از RZ ۴۵۰e باشد، اما ممکن است از یک شاسی بلند برتر نباشد.

شاسی‌بلند الکتریکی لکسوس در عکس‌های جدید از زوایای بیشتری شیک به نظر می‌رسد

شاسی بلند لکسوس از همان جلوپنجره اسپیندل جدید استفاده می‌کند که در دیگر نمونه‌های اولیه الکتریکی لکسوس دیده می‌شود. جدیدترین عکس‌ها نمایه و نمای پشتی را ارائه می‌دهند.

نمای جلوی تقریبا برگرفته از نسل های قبلی بوده اما نمای عقبی دارای تغییراتی است؛ در نمای عقبی شاهد هواکش در سپر عقب و یک نوار چراغ عقب هستیم که کل سپر را پوشانده که به نظر می‌رسد در اطراف گلگیر‌های عقب و روی لاستیک‌ها کشیده شده است.

شاسی‌بلند الکتریکی لکسوس در عکس‌های جدید از زوایای بیشتری شیک به نظر می‌رسد

تویوتا و لکسوس می‌خواهند تا پایان دهه ۳۰ خودروی برقی ارائه کنند، که برای یک جفت برند که به تازگی ساخت خودروهای BEV را آغاز کرده‌اند، زیاد از حد است.

شاسی‌بلند الکتریکی لکسوس در عکس‌های جدید از زوایای بیشتری شیک به نظر می‌رسد

طراحی این خودرو برگرفته از تویوتا bZ۴x و سوبارو است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این پلت فرم زیربنای سایر خودرو‌های الکتریکی لکسوس، مانند شاسی بلند بزرگ در عکس‌های بالا، خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید