سهم۱۳۰ میلیون دلاری ایران از بازار جهانی محصولات آرایشی و بهداشتی

0
بر اساس آمار اتاق بازرگانی ایران، پارسال صادرات مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی، به حدود ۱۳۰ میلیون دلار رسید.

به گزارش نبض صنعت، ایران در حوزه صادرات محصولات و مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی ایران جزو کشور‌های صاحب نام در منطقه غرب آسیاست. فعالان و صادرکنندگان شرکت کننده در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته می‌گویند، کیفیت کالا‌های ایرانی در این حوزه افزایش یافته و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۹ فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار کرده است و امروز اول اردیبهشت هم ادامه دارد. در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت دارند. حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های نوپا (استارتآپی) بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید