تولید موتور برقی جدید در کشور

0

شرکت ایران دوچرخ همزمان با توسعه محصولات، برنامه توسعه شبکه نمایندگان در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار دارد.
به گزارش نبض صنعت، شرکت ایران دوچرخ به عنوان بزرگترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت با ظرفیت سالانه 120 هزار دستگاه انواع موتورسیکلت بنزینی و برقی توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد.
گفتنی است ایران دو چرخ امسال عرضه محصولات جدید را در برنامه کاری خود دارد. وترانو یکی از جدیدترین محصولات این شرکت تولید شده و عرضه انبوه آن با مدل سال 1400 به بازار آغاز شده است.

این محصول جدید در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا است که به مرحله تولید و عرضه رسیده است. همچنین موتور برقی جیران جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ محسوب می شود که دارای قدرت موتور 500 وات و گشتاور شروع ۲۷/۵ نیوتن متر است.

شرکت ایران دوچرخ همچنین در بین محصولات خود با معرفی اسکوتر برقی سه چرخ به بازار، راحتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
اخیرا نیز این شرکت 3 محصول برقی تولید خود از جمله موتور برقی سه چرخ (500 واتی)، موتور برقی جیران (500 واتی)، موتور برقی جیران باتری لیتیومی (1500 واتی) را در نمایشگاه حمل و نقل پاک تهران در معرض دید عموم قرار داده است.
در همین رابطه شرکت ایران دوچرخ همزمان با توسعه محصولات، برنامه توسعه شبکه نمایندگان در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار دارد.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت ایران دوچرخ به نشانی www.irdo.bahman.ir از شرایط اعطای نمایندگی آگاه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید