شلغم کیلویی 27 هزار تومان شد

0
شلغم
شلغم
رئیس اتحادیه میوه و تره بار از افزایش قیمت شلغم خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو شلغم حدود 27 هزار تومان عرضه می شود.

به گزارش نبض صنعت، اسدالله کارگر در مورد افزایش قیمت برخی اقلام میوه و تره بار و توجیهات عجیب و غریب اظهار کرد: این اقلام مثل شلغم و هویج بوده که میوه نیستند.
وی افزود: قیمت شلغم امروز خبرساز شده و تا 27 تومان هم افزایش قیمت داشته است.
این فعال حوزه میوه و تره بار یادآوری کرد: در تابستان هیچ شلغمی وجود ندارد و افزایش قیمت آن در زمستان پیش بینی شده است اما پیش بینی زمانی جواب می دهد که مصرف، متعادل باشد.
وی ادامه داد: ما ابتدا مصرف کننده هستیم و سپس مردم. ما از عمده فروشی، محصولات را به سطح شهر تزریق می کنیم. در واقع خریدار اصلی هستیم و لذا متهم نیستیم چون قیمت را تعیین نمی کنیم.
وی معتقد است: حیطه اصلی اتحادیه در سطح شهر، نظارت بر فاکتورهای خرید است و هر میزان که اعضای اتحادیه محصولی را گران تر بخرند، مردم نیز به همین صورت خریداری می کنند.
کارگر در خصوص تفاوت قیمت محصولات در مغازه های نزدیک به هم، خاطرنشان کرد: عمده فروشان در میدان مرکزی به ما فاکتور نمی دهند. این فاکتورها پیگیری ندارد.
وی با بیان اینکه 98 درصد فروشندگان پرینت را ارائه می دهند، اظهار کرد: ترازوهای این فروشندگان تا حدود 30 قلم جای نوشتن دارد و الباقی را درج نمی کنند.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار ادامه داد: این که چرا شلغم 25 هزار تومان فروخته می شود، بر اساس عرضه و تقاضا اعلام می شود و امروز این قلم محصول با بحران رو به رو شده است، کسی به فکر هم سان سازی قیمت نیست.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید