نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی برگزار می شود

0
نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته از 3 تا 6 اسفند سال جاری با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

به گزارش نبض صنعت به نقل از مس پرس، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بین‌المللی روز سه شنبه 3 اسفند ماه ساعت 17 برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی فرصتی است برای شناسایی ظرفیتها و پتانسیل های معدنی این استان با هدف جذب سرمایه‌گذاری مشترک و توسعه بازار برای صنایع معدنی، تا در آینده تبدیل به قطب معدنی کشور شود.

معدن و فعالیت‌های معدنی از مهمترین بخش‌ها و ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود و شرکت ملی صنایع مس ایران در همین راستا اقدام به سرمایه گذاری در بخش اکتشافات منابع معدنی مس این استان و بهره‌برداری از مجتمع مس چهل کوره کرده است.

آخرین دستاوردهای پژوهشی، صنعتی و تجاری در زمینه های مختلف معدن و صنایع معدنی با حضور شرکت‌های عظیم صنعتی و معدنی داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

در حاشیه این نمایشگاه، دهمین کنفرانس معدن با حضور فعالان و کارشناسان این بخش در محل دانشگاه زاهدان برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رویداد و نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی فرآورده‌های مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته روزهای 3 تا 6 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان از ساعت 15 الی 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید