شماره جدید عصر مس منتشر شد

0
هشتاد و نهمین شماره نشریه عصر مس به همراه چهارمین شماره از دوره جدید مجله «مس آباد» منتشر شد.

به گزارش نبض صنعت به نقل از مس پرس، پرونده این شماره «عصر مس» با عنوان «کیمیای توسعه» به روایت پیشرفت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در پروژه‌های توسعه‌ای می‌پردازد.
در بخش پرونده، مدیران ارشد و میانی مجتمع‌های تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران در گفت‌و‌گوهای مفصل به تفکیک روند پیشرفت پروژه‌ها را تشریح می‌کنند و از جهش بزرگ خبر می‌دهند.
گزارشی از آیین آغاز عملیات اجرایی معدن کرور با حضور وزیر صمت و مدیرعامل شرکت مس و همچنین اهدای نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» از دیگر بخش‌های این شماره نشریه عصر مس است.
همچنین شماره دوازدهم نشریه «مس‌آباد» به عنوان ضمیمه نشریه عصر مس با مطالبی متنوع برای کودکان و نوجوانان منتشر شد.

نویسندگان شماره‌ دوازدهم مس‌آباد، در بخش کودک و نوجوان به موضوع «دوستی» پرداخته‌اند و به‌طور ویژه در بخش نوجوان مسئله‌ پرسش‌گری را مورد توجه قرار داده‌اند. همچنین، نویسندگان این مجموعه در قسمت کودک در دو بخش «کلاغه به خانه‌اش نرسید» و «جزیره‌ی هزار داستان» برای بچه‌ها قصه گفته‌اند.

در دو بخش «دست و پا، چشم و گوش» و «چه شغلی؟ چه کسی؟» هم توکای باهوش به سراغ یک بازی جدید و یک شغل جدید رفته است. در بخش «با چشم‌هایم به‌جای پاهایم» این بار به میمند سفر کرده‌اند و در بخش «عکاس‌باشی» به سراغ شرح پرسپکتیو یا دورنما رفته‌اند. در این شماره هم در هر یک از بخش‌های قسمت کودک مس‌آباد مطلبی کاربردی و جالب پیدا می‌شود.
در قسمت نوجوان مجله، روی «مبل راحتی» که مخصوص موضوعات روانشناسی است، مطلب «چگونه از دوستی‌های سمی جان سالم به‌در بریم؟» آورده شده‌ است.

بعد از آن در بخش «هنر پنجم» از هوشنگ مرادی کرمانی گفته ‌شده ‌است. پس از آن جلسه‌ی سوم کلاس معجون‌سازی است تا نوجوانان با اصول نویسنده آشنا شوند. مثل همیشه در بخش «خودم را می‌بینم» نگاهی به کارکردهای ذهن کرده‌اند و از توجه و حافظه گفته‌اند.

در صفحات آخر مجله هم از «پاتوق فیلم و کتاب» نمی‌شود گذشت، همچون بار دیگر کتاب و انیمیشن‌هایی جذاب معرفی شده‌ است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید