نشست تعاملی فولادسازان بزرگ در اصفهان برگزار شد

0
صنعت فولاد
صنعت فولاد
نشست تعاملی مدیران عامل و معاونین شرکت های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با رویکرد عملیاتی درجهت افزایش همکاری در حوزه های مختلف تولید، تامین مواد اولیه و سرمایه گذاری امروز در شرکت ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش نبض صنعت، در این نشست مهندس ایرج رخصتی سرپرست شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: همکاری و تعامل ذوب آهن با فولاد مبارکه برای این دوشرکت که در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند به یک ضرورت تبدیل شده است و این سازمان ها نباید فرصت افزایش همکاری در سطوح مختلف را از دست بدهند.
وی افزود: رویکرد ذوب آهن اصفهان استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی و همچنین پتانسیل های موجود در کشور است و در این راستا آمادگی کامل داریم تا در حوزه های مختلف با مجتمع فولاد مبارکه همکاری کنیم.
مهندس رخصتی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که دستورالعمل اقتصادی کشور نیز هست، ضرورت تغییر نگرش را می طلبد و بر این مبنا نباید اجازه دهیم که ظرفیت های خالی تولید معطل بماند. لذا همکاری و تعامل ذوب آهن و فولاد مبارکه در راستای استفاده از این ظرفیت ها اهمیت ویژه ای دارد.
دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولادمبارکه نیز گفت: یکی از آسیب هایی که در کل صنعت کشور با آن مواجه هستیم ، عدم اتحاد ، انسجام و  هماهنگی لازم جهت هم افزایی است.
وی افزود: دشمنان این مرز و بوم که امروز در جبهه اقتصادی ما را تهدید می کنند، با هم متحد هستند و برای مقابله با آنها مانیز باید تمام توان خود را بسیج کنیم .
مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: با توجه به اینکه به تدریج و در آینده نزدیک ،شاهد  رقابت سخت تر و نزدیک تری در عرصه های داخلی و بین المللی خواهیم بود ، اتحاد صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن می تواند مزیت های رقابتی این شرکت ها را افزایش دهد.
در این جلسه مقرر شد مباحث مشترک و مرتبط در حوزه های مختلف اعم از تولید، توسعه، فروش و بازاریابی، اقتصادی ، مالی و نیروی انسانی در کمیته های فنی تخصصی با هدف بهره وری بیشتر مدیریتی هردو شرکت پیگیری شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید