جزئیات برنامه دولت برای تنظیم بازار شب عید/صدور مجوز واردات روغن و گوشت

0
فروشگاه
فروشگاه
سخنگوی دولت، مصوبات جدید ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت برخی اقلام اساسی از جمله سیب زمینی، گوشت و روغن نباتی و میوه شب عید را تشریح کرد.

به گزارش نبض صنعت، علی بهادری جهرمی درباره جلسه جدید ستاد تنظیم بازار گفت: به منظور نظارت موثرتر و جدی‌تر در بازار و همچنین کنترل قیمت‌ها، ستاد تنظیم بازار مصوبات مهمی داشت و به طور ویژه درباره برخی محصولات چون سیب زمینی و گوشت گرم که اخیرا با مقداری افزایش قیمت مواجه شده‌ بود، مصوب شد به منظور کنترل قیمت بازار، واردات صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه درباره سیب زمینی از هفته گذشته مصوب شد تا سقف ۱۰۰ هزار تن واردات سیب زمینی صورت بگیرد، اظهار داشت: به گفته وزیر جهاد کشاورزی، نخستین محموله واردات این هفته توزیع خواهد شد.

به گفته سخنگوی دولت، برای گوشت گرم هم تا سقف ۱۰ هزار تن مجوز واردات صادر شده بود که از هفته آینده توزیع خواهد شد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه درباره روغن نباتی نیز قرار شد ظرف هفته آتی ۱۷۰ هزار تُن واردات صورت گیرد، تصریح کرد: البته آمارها نشان می‌داد که نزدیک ۱۸۰ هزار تُن روغن درون کارخانه‌ها موجود است که قرار شد با نظارت دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان تعزیرات و سایر نهادها این اقلام سریع‌تر در بازار توزیع شود.

وی ادامه داد: همچنین مصوب شد با توجه به نزدیکی شب عید، میوه‌هایی که پیش از این تهیه شده بود از هفته بعد توزیع آن آغاز شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید