شفاف سازی چادرملو در مورد پاداش هیات مدیره

0
چادرملو
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مورد پاداش مصوب برای هیات مدیره این شرکت شفاف سازی کرد.

به گزارش نبض صنعت، شرکت چادرملو در اطلاعیه ای اعلام کرد: اخیراً مطلبی تحت عنوان پاداش 1 میلیاردی چادرملو به اعضای هیات مدیره در تعدادی از کانالهای مجازی به گونه ای منتشر شده است که مخاطب تصور کند اتفاق عجیب وکشف مهمی است. لازم دیده شد جهت آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی به استحضار برسانیم، تعیین پاداش اعضای هیات مدیره چادرملو روالی است که همه ساله شرکت ها بر اساس اساسنامه و طبق ماده 134 قانون تجارت مکلف هستند در مجمع عمومی سالیانه خود مبلغ آنرا به تصویب برسانند.

لذا بر اساس صورت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت چادرملو مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۲ پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به عنوان پاداش اعضای هیات مدیره که تماماً نمایندگان سهامداران عمده حقوقی هستند به طور متوسط برای هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان به تصویب رسید که آن هم به شخص تعلق نمی گیرد بلکه در وجه شرکتهای سهامدار عمده واریز می شود.

گفتنی است این مصوبات به طور شفاف در رسانه های تخصصی بورس و سایت کدال به طور متوالی منتشر می شود و چادرملو در سال گذشته به عنوان ناشر برتر بدلیل افشای به موقع اطلاعات شرکت، بهبود مستمر عملکرد، افزایش سودآوری و مدیریت پر تلاش و هوشمندانه مجموعه از سوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تقدیر نامه دریافت کرد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید