کسری ۱۳ هزار میلیاردی در تخصیص اعتبار تولید و اشتغال

0
تسهیلات
تسهیلات
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: طبق قانون بودجه در سال ۱۴۰۰  باید اعتباری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حوزه تولید و اشتغال اختصاص می‌یافت که تنها ۱۹ هزار میلیارد تومان محقق شده است.

به گزارش نبض صنعت، محسن زنگنه اظهار داشت: بر اساس قانون بودجه در سال ۱۴۰۰  باید اعتباری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حوزه تولید و اشتغال اختصاص می‌یافت که طبق گزارش ارائه شده در جلسه کمیسیون جهش تولید تنها تخصیص ۱۹ هزار میلیارد تومان از ۳۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای این بخش محقق شده بود.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس اظهار داشت: طبق نظر معاونت نظارت مجلس در این‌باره تخلف صورت گرفته و بر این نکته تأکید شد تا سازمان هدفمندی یارانه ها نسبت به جبران این مساله اقدام کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون جهش تولید که با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد عملکرد دستگاه‌های مسوول و مرتبط درباره اجرای قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن در جلسه علنی روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه قرائت می شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید