جدیدترین جزئیات خرید خودرو در بورس

0
خودرو
حرید و فروش خودرو
عرضه خودرو در بورس با پذیرش دو خودروی شاهین و وانت کارا وارد فاز عملیاتی می‌شود. «وانت کارا» گروه‌ بهمن نخستین خودرویی است که در هفته جاری – چهارشنبه 28 اردیبهشت – از طریق بورس به متقاضیان عرضه خواهد شد و به‌زودی باید شاهد عرضه خودروهای بیشتری در بورس کالا باشیم. برای اطلاع‌ از شرایط و نحوه خرید خودرو در بورس کالا ادامه این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش نبض صنعت، براساس اطلاعیه منتشر شده توسط بورس کالا، «وانت کارا» به عنوان یکی از محصولات گروه بهمن‌، نخستین خودرویی است که چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه از طریق سازوکار بورس کالا به متقاضیان عرضه می‌شود. این اقدام در راستای کاهش ابهامات و حواشی خرید آنلاین خودرو برای مصرف‌کنندگان انجام می‌شود و به اعتقاد کارشناسان با ورود خودرو به بورس، قیمت‌گذاری‌ها در این بازار شفافیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

براساس آخرین اخبار منتشر شده، در گام اول این طرح قرار است دو خودروی شاهین سایپا و کارا گروه خودروسازی بهمن از طریق بورس عرضه شوند. طبق اعلام گروه سایپا، امسال 20 هزار خودروی شاهین تولید می‌شود که از این تعداد، 16 هزار دستگاه در بورس کالا عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی بهمن نیز تصمیم دارد امسال 15 هزار خودروی کارا تولید کند که طبق اعلام این شرکت، قرار است از این تعداد، 7 هزار و 500 دستگاه، در بورس کالا عرضه شوند. تاریخ عرضه نهایی هر خودرو در بورس کالا در اطلاعیه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید