همایش همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و ایران‌ خودرو برگزار می شود

0
همایش ظرفیت‌های همکاری دانش‌بنیان‌ها و ایران خودرو
همایش «ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهاد‌های دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو» روز‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار می‌شود.

به گزارش نبض صنعت، همایش «ظرفیت های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌ خودرو» با هدف شناسایی شرکت‌ها، نهادها شامل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و تمامی افراد نخبه دارای نوآوری و ایده قابل اجرا، یا فناوری برای رفع مشکلات فناورانه در گروه صنعتی ایران خودرو و جذب فناوری های جدید قابل کاربرد در زنجیره ارزش این صنعت در روزهای 22 و 23 خرداد برگزار می‌شود.

کیانوش پورمجیب قائم مقام توسعه و تولید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو در این باره گفت: در این همایش که با همکاری ده‌ها شرکت دانش‌پایه و دانش‌بنیان گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود، مواردی نظیر پیشرفت‌های اخیر در گروه صنعتی ایران خودرو برای داخلی سازی و توسعه فناوری‌های موجود و آتی و تشریح نیازمندی های فناورانه برای متخصصان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان این‌ که در این همایش مباحث و مذاکرات اولیه انجام و نحوه ارتباط برای ارزیابی طرح‌ها و ایده‌ها و نهایتا عقد قرارداد، مشخص خواهد شد، افزود: این ارتباط تحت هدایت و نظارت مدیریت توسعه محصول و فناوری در زنجیره ارزش شرکت ایران خودرو قرار دارد و مراجعه کنندگان می‌توانند هرگونه مشکل خود را از طریق راه‌های ارتباطی که اطلاع رسانی خواهد شد، با این مدیریت در میان بگذارند.

وی گفت: این همایش با تمرکز بر نیازمندی‌های گروه صنعتی ایران خودرو در شش محور کلان فناوری‌های پلتفرمی خودروهای سواری و خودروهای سنگین باری و مسافری، فناوری‌های قوای محرکه و سیستم‌های انتقال خودروهای سواری و سنگین (درون سوز و هیبریدی)، فناوری‌های پلتفرم و قطعات برق و الکترونیک و مخابراتی، فناور‌ی‌های آزمون و صحه‌گذاری، فناوری‌های مواد و روش‌های تولید پیشرفته پلیمری و فلزی و فناوری‌های پشتیبان، برگزار خواهد شد.

پورمجیب ادامه داد: متخصصان و فناوران در رشته های مختلف مهندسی و علوم انسانی می‌توانند متناسب با علاقه خود، از همایش بهره برده و مسیر همراهی خود با گروه صنعتی ایران خودرو را انتخاب و ارتباط موثر برقرار کنند.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که تمرکز این همایش بر روی فناوری‌های داخل گروه صنعتی است، گفت: در آینده نزدیک همایشی برای عرضه فناوری‌های مورد نیاز در حیطه‌های مذکور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید