هزینه سوء مدیریت دولتها را تولید کنندگان و مردم می پردازند

0
صنعت کفش
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه باید ۲۵ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده می شد اما چنین مساله ای رقم نخورد و اکنون متاسفانه هزینه سوء مدیریت دولت ها را باید تولید کنندگان و مردم بپردازند.

به گزارش نبض صنعت، مجتبی یوسفی اظهار کرد: تولیدکنندگان وظیفه اصلی ایجاد اشتغال در کشور را به عهده دارند.

وی افزود: در بعد قانون گذاری، تلاش مجلس بر این بود تا اشتغال را بر پایه دانش بنیان توسعه دهد. در این زمینه توجه به ظرفیت های دانشگاهی و خودکفایی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تورم روزانه در تولید در حال اتفاق افتادن است و مشکلاتی را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد، گفت: صدور مجوزهای کسب و کار و تسهیل این مجوزات یکی از اقدامات خوب مجلس برای حل مشکلات صنعتگران و بخش تولید است.

یوسفی عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه باید ۲۵ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده می شد اما چنین مساله ای رقم نخورد و اکنون متاسفانه هزینه سوء مدیریت دولت ها را باید تولیدکنندگان و مردم بپردازند.

وی با بیان اینکه در ابتدا ۳ هزار میلیارد تومان برای کمک به تامین سرمایه در گردش صنایع کوچک در نظر گرفته شد، افزود: این ‌مبلغ به ۹ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و تلاش برای ارتقای آن به ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید