نقش کلیدی اصناف در تامین، تولید، توزیع و نظارت بر کالا‌ها

0
رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در حوزه اقتصادی، اصناف هستند که در حوزه‌های اصلی تأمین، توزیع و نظارت نقش کلیدی دارند.

 

به گزارش نبض صنعت، محمود سیجانی در مراسم گرامی داشت روز ملی اصناف، گفت: همراهی تمامی اصناف در مراحل اجرایی تصمیمات دولتی به‌ویژه تنظیم بازار، شایان تقدیر است و بدون همراهی اصناف گام بزرگ دولت برای مردمی سازی یارانه‌ها، انجام نمی‌شد.

رئیس سازمان صمت استان تهران بیان کرد: اصناف در بخش‌های واردات، تأمین کالا‌ها و تولید نقش بسزایی دارند و پیش از انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و در جنگ اقتصادی همواره همراه و همگام با نظام و دولت بوده‌اند؛ ضمن این‌که در بخش بازرسی و نظارت نیز نقشی بی‌بدیل دارند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در حوزه اقتصادی اصناف هستند که در حوزه‌های اصلی تأمین، توزیع و نظارت نقش کلیدی دارند.

رئیس سازمان صمت استان تهران به اهمیت موضوع ساماندهی واحد‌های بدون پروانه اشاره کرد و افزود: موضوع واحد‌های بدون پروانه کسب یکی از موارد موردتوجه کمیسیون‌های سازمان است و سعی داریم شرایطی فراهم شود که هیچ‌کس نتواند در فضای اصناف رقابت منفی ایجاد کند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید