پیش فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو

0
خط تولید ایران خودرو
طرح پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی از فردا دوشنبه ۷ تیرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش نبض صنعت، همزمان با اعلام وزارت صنعت مبنی بر عرضه خودرو در قالب 15 طرح در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو آن هم بدون قرعه کشی ایران خودرو جزئیات طرح فروش محصولات خود را بدون قرعه کشی اعلام کرد.

در این طرح فروش محصولات، خودرو تارا دستی با مبلغ پیش پرداخت 118 میلیون تومان در موعد تحویل شهریور الی اسفندماه 1402 و خودرو تارا اتوماتیک با پیش پرداخت 166 میلیون تومان در موعد تحویل مرداد الی اسفند 1402 به فروش می رسد

علاوه براین محصولات، دنا پلاس توربو شارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی با پیش پرداخت 144 میلیون و 500 هزار تومان در موعد تحویل مهر الی اسفند 1402 و دنا پلاس توربو  شارژ اتوماتیک با پیش پرداخت 159 میلیون و 500 هزار تومان در موعد تحویل مرداد الی اسفند 1402 در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

البته ایران خودرو در قالب اطلاعیه ای اعلام کرده است مبلغ پیش پرداخت در این بخشنامه کمتر از 50 درصد قیمت فعلی خودرو است. سود مشارکت 6 درصدی و سود انصراف 2 درصدی در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

همچنین سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن نیست و در صورت افزایش بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

زمان شروع این طرح از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 6 تیرماه بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. البته دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است. لذا بدیهی است درصورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 مراحل ثبت نام و واریز وجه:

1.متقاضی با مراجعه به اسمنه یک پارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com می تواند نسبت به انتخاب یکی از محصولات ایران خودرو اقدام نماید و به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انتقال داده می شود .

2.برای ثبت نام و واریز وجه لازم است متقاضی با استفاده از کد کاربری و کلمه عبور خود به صفحه ثبت نام وارد شود و پس از انتخاب خودرو و رنگ مورد نظر نسبت به واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی اقدام نماید. به وجوه واریزی از طریق غیر سایت مذکور ترتیب اثری داده نمی شود.

3.متقاضی می بایست پس ازمرحه واریز نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت و شرکت بیمه گر از طریق پنل کاربری در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام نماید. در غیر این صورت مسئولیت تاخیر در تخصیص خودرو برعهده مشتری خواهد بود.

نکته1: امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو میسر می باشد ولیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارتهای بانکی لازم است متقاضی پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نماید.

نکته2: برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور لازم است متقاضی شماره شبا و تلفن همراه صحیح مربوط به خود را معرفی نماید بدیهیا ست تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح برعهده متقاضی می باشد.

نکته3: در این بخشنامه سود مشارکت و انصراف از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو مطابق با جدول اعلامی پرداخت خواهد شد.

شراط عمومی و اختصاصی بخشنامه:

1.به هرکد ملی فقط یک خودرو تعلق می گیرد.

2.ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال ممنوع بوده و همچنین ارائه گواهینه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر الزامی است.

نکته: درصورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف 20 روز به شماره شبای معرفی شده مستردد می شود و هیچ مسئولیتی از باب تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

3.ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

4.گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل هزار کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

5.امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

6.خودروهای ثبت نامی از بیمه شخص ثالث برابر اخرین شخص قانونی ابلاغ شده و استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده حاکم بر کشور درزمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و درصورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است.

نکته: با توجه به دستورالعمل های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و به روز رسانی اطلاعات فردی و ادرس مشتریان در سامانه شماره گذاری سخا در صورتی که مشتری در سامانه مذکور فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به روز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد مشتری می بایست با مراجعه به سامانه سخا نسبت به به روز رسانی و یا ثبت اخرین اطالعات خود اقدام نموده و پیش از تایید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.

لازم به ذکر است، تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات موردن یاز شماره گذاری به درستی ارائه نشود خودرو پلاک نمی شود. همچنین علاوه براینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به انان تعلق نخواهد گرفت هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو دریافت خواهد شد.

7.درصورتی که پس از امضای قرارداد فی ما بین با مشتری برحسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی قطعات خودرو ایجاد شود ضمن اطلاع رسانی دعوت نامه تکمیل وجه براساس ضوابط و ایین نامه های اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

9.درصورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خوردو برابر ضوابط مندرج در قرارداد خسارت تاخیر به صورت روزشمار 12 درصد سالیانه محاسبه و در بازه زمانی قابل پرداخت خواهد بود.

10.درصورت بروز تاخیر در تحویل خودرو امکان انصراف قرارداد برای مشتری وجود دارد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید