شورای معاونین دخانیات در دولت روحانی،دورهمی برای تقسیم غنایم بود

0
سیگار، دخانیات
سیگار، دخانیات
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: در شورای معاونین شرکت در دولت روحانی هیچکدام از مدیریت‌های مستقل نظارتی حضور نداشتند و این یعنی دورهمی برای تقسیم غنایم.

به گزارش نبض صنعت، محمد شیخان با بیان اینکه زیست انگلی بنگاه‌های اقتصادی در دولت روحانی به وجود آمد، اظهار داشت: برای حذف ویروس‌های قارچ گونه به هیچکس باج نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه زالوهای مکنده بیت‌المال عقبه‌ای در کانون‌های قدرت و ثروت دارند، تاکید کرد: راهبرد اساسی دولت آقای رئیسی مردمی کردن اقتصاد است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران شاه کلید کارآمدی در بنگاه‌های اقتصادی را خروج از زیان و افزایش تولید مبتنی بر دانش فناورانه دانست و افزود: همه مجتمع‌های تولیدی باید با سرعتی مضاعف در سه شیفت کاری سازماندهی مجدد شوند.

شیخان ضمن تشکر از اقدامات کارکنان خدوم بخش تولید شرکت دخانیات در مجتمع‌ها، گفت: افزایش تولید سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته، مرهون زحمات و تلاش‌های کارگران خط مقدم تولید می‌باشد.

شیخان با بیان اینکه دسته بندی منابع انسانی شرکت دخانیات در سه بخش تولید، پشتیبان تولید و ستاد ظرف دو هفته آینده الزامی اساسی است، تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای پرداخت اضافه کار در خط مقدم تولید نداریم.

وی افزایش تولید، کاهش ضایعات، نظم سازمانی و مبارزه با فساد سیستمی را از شاخص‌های ارزیابی مدیران مجتمع‌های تولیدی ذکر کرد و خطاب به مدیران این شرکت گفت: پایش ضایعات را در مجتمع‌های تولیدی شروع و گزارش آن‌را به معاونت تولید ارائه دهید.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با تاکید بر اینکه هیچ مانعی نباید شما را از این مأموریت مهم بازدارد، افزود: شاید عده‌ای که در این مسأله منافع دارند برای شما مانع ایجاد کنند اما شما با شجاعت تمام زیر میز فساد شکل گرفته بزنید.

شیخان با بیان اینکه تحول و کارآمدی زمانی اتفاق خواهد افتاد که بسیج منابع در راستای مأموریت اصلی قرار گیرد، افزود: مدل ساختاری شرکت دخانیات در دولت روحانی مدل دورهمی برای فساد بود.

وی افزود: در شورای معاونین شرکت در دولت روحانی هیچکدام از مدیریت‌های مستقل نظارتی حضور نداشتند و این یعنی دورهمی برای تقسیم غنایم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: بیش از 5 مأموریت مهم شرکت در دل یک ساختار تجمیع شده بود و بالاترین حجم فساد در همین بخش اتفاق افتاده است.

شیخان اضافه کرد: ساختارها باید به گونه‌ای طراحی شوند که از فساد جلوگیری کنند نه آنکه خود فسادزا باشند.

وی با بیان اینکه ساختارهای تجمیعی فسادزا و ساختارهای تخت می‌تواند از افساد جلوگیری کند، گفت: تحول در نگرش، رفتار و ساختار سه راهبرد اساسی برای شکوفایی و رونق اقتصادی در شرکت دخانیات است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تاکید کرد: صدای شکسته شدن انحصار در شرکت دخانیات شنیده می‌شود، بنابراین نباید بگذاریم انحصارطلبان مانع آن شوند.

شیخان بر اهمیت کار تولید و نقش مهم کارگر در این زمینه تاکید کرد و گفت: مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهم. آن مدیری مفید است و کارایی دارد که در کف خط تولید و در گلوگاه‌های اساسی شرکت حضور داشته باشد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید